8/6 Tisdag

nu va det ett tag sedan ja skrev, har haft fullt upp plus att min kamera blev borttappad!Men återfunnen igen =)
Jippppppiiieee =) Alla kort va kvar sån tur va, det va en kille som hade hittat den vid engelbrekt!Skönt att det finns lite snälla människor. Det va alla kort från fannys födelsedag så det va verkligen skönt när den kom tillbaka!
Nu är Daniel hemma på pappa ledighet och det är skönt att inte behöva göra allt själv!
Till helgen åker jag Sofia och Cathrine till Jenny i växjö och hälsar på,det ska bli super kul, vi ska fira förtidig midsommar =)Saknar Jenny!

föresten hade jag tänkt kolla på desperate housewifes idag men det verkar inte va på tv :(
Här kommer lite kort från Fannys 1års firande!!


                      


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Åhhhh vá underbart att det finns ärliga människor,än finns det hopp om mänskligheten! Så härligt att se Fanny på sin ettårsdag igen, hon är otroligt söt! Har hon börjat åka på sin "bilmus" ännu? Hoppas ni har det bra hela lilla familjen! Puss och kram från mig, vi hörs! Mamo

2010-06-09 @ 14:13:40
Postat av: Tina

ne "bilmusen" har hon inte börjat åka på, men hon kollar på den mycket och drar i den men tycker inte att det är så kul att sitta på den!men det kommer nog! =)

Kram Kram

2010-06-11 @ 12:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0