19/4 Måndag

Vad tiden går snabbt!!!Snart e Fanny 1 år, de e sjukt att det va så längesedan hon kom...känns som att hon har vart här hela tiden.
Inatt har vi heller inte fått sova, första gången Fanny vakna va 22.20..jag somnade typ 10 min innan hon vakna så det va riktigt jobbigt, hon va vaken i typ 1 timma, sen vaknade hon kl 01.15 och skrek o hade sig fram till kl 02.20 typ, då fick hon alvedon och efter en stund slappna hon av och kunde somna om igen, efter det vaknade hon en gång till och då vet jag inte va klockan va utan jag bar uppe henne i våran säng och hon somnade om efter lite skrik, och när klockan va 06.35 ville hon gå upp!!! Så jag är lite trött nu och ska gå och lägga mig när jag skrivit klart för nu har Fanny somnat igen...
Senare blir det Öppna Förskolan på norrmalm med mamma gänget som vanligt!!


Fanny med tuppkam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0