17/4 Lördag

Vad jag älskar att gå upp innnan kl 6 på morgonen, först vaknade Fanny kl 2 och ville absolut inte somna om =(
så emot min vilja gav jag henne mat så att hon kunde somna om, sen vakna hon typ 10 över 5 och gnällde fram till 05:40, då gick Daniel upp för han skulle iväg och fiska, och då ville Fanny inte sova mer. Så nu är vi uppe och har ätit frukost tvättat oss och borstat tänderna (även hunnit diska lite) och klockan är inte ens halv 8!!!
Men men, får försöka sova sen när Fanny bestämmer sig för att sova igen, annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra idag, ikväll kanske ja ska träffa Sofia.

Ha en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Vilken liten busunge hon är! Inte sova på natten....vá dumt. :) Hon ska säkert få fler tänder eller har så fullt upp i huvudet av alla nya upptäckter hon gör under dagen. I vilket fall som helst så är hon världens gulligaste Fanny! Kram kram från Mamo! Jag kommer snart och pussar på dig!

2010-04-19 @ 08:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0